onsdag, juni 20, 2012

Prövningar

20120605_img008

Lilla tjejen har haft en tuff dag idag. I morse kände hon sig lite hängig och ville inte gå till dagis och inte äta frukost.

Rickard hade redan gett sig iväg men vände vid Bulltofta och kom hem igen så jag kunde åka till jobbet och ta hand om alla mina deadlines.

En timme efter jag kört kräkte hon. Dock inte pga magsjuka tydligen utan för att hon såg något äckligt på tv. Det är något nytt hon börjat med att klökas och tycka saker är äckliga nog att nästan kräkas.

Vi får försöka ta det ur henne.


Jag skall jobba hemma imorgon så hon kan få en extra dag hemma och så Rickard kan avsluta på sitt jobb inför sin semester.

Jag jobbar en vecka till sedan innan jag går på 6 veckors underbar ledighet.

Isabel åkte på kollo i måndags och kommer hem nästa lördag. Huh vad jag saknar henne.


Dock har de familjedag på söndag och då skall vi upp och hälsa på henne. Hoppas jag kan få en kram då. Jag har saknat det så.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...