tisdag, november 29, 2011

Julstök

Det börjar bli dags att planera julsömnaden. Eller, egentligen börjar det bli i senaste laget.

Jag har gjort ett par småsaker som jag inte kan visa än eftersom jag tänkte ge bort dem.

Second purse ever

Men denna kan jag visa - en liten börs som passar till min telefon och lite smink t ex. Tyckte den blev helt ok för andra försöket.

Jag har fler ramar av andra modeller som jag vill ge mig på snart.

Det som ligger högst upp på listan är dock klänningar till flickorna inför julafton. Jag har tyg köpt sedan tidigare och vi har ett par modeller utvalda - nu måste vi bara bestämma oss  och jag måste sätta igång.

Tur att man har ett lager för idag lämnade jag in bilen på reparation (2 på besiktningen) och det var inte roligt ... som tur var ringde mekanikern och berättade att det blev inte fullt så dyrt som han sa i morse. Men det kommer kännas i börsen inför julen.

Nåväl - handgjort kan vara kul att få det också.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...