tisdag, november 22, 2011

Julplaner

Updated wreath
Kransen utanför dörren började se lite ledsen ut så jag lämnade in den i blomsteraffären och fick den uppfräschad. Ny mossa, lite silvertråd, en murgröna och en suckulent.
Anita i blomsteraffären hittade själv på de rosa bären och pinnen. Jag tycker den är fantastisk. Hoppas den håller sig fin länge.

Vi har valt att fira julen hemma med mamma och pappa och min mosters familj. Det blir en del att planera men det skall bli så kul.

Vi har också kommit fram till att inte köpa gran i år.

Tjejerna verkade ta det förvånansvärt bra men jag tycker det är lite ledsamt. Största anledningen är att Rickard och jag fick lite allergiska reaktioner på granen i fjol så det känns inte helt ok att dra in en.
Dessutom tar den stor plats och med 10 personer här på julafton behöver vi all plats vi kan få.

Vi har en smal vägg mitt i vardagsrummet som jag hoppas hitta en ljusslinga till som kan vara istället för gran.

Lite ledsen är jag för att jag inte får användning för mina fina julgranskulor. Kanske man kan hänga dem i fönstren ...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...