tisdag, november 01, 2011

Höst på riktigt

Det var verkligen höstkänslor i slutet av augusti när jag skrev senast. Men så i början av oktober blev det varmt och skönt igen och en söndag när jag hämtat Isabel efter simningen satt vi till och med ute på terrassen och drack te och åt scones. Afternoon Tea on the patio with my baby
Det var verkligen skönt. Men nu har det blivit höst på riktigt och hösthelgerna börjar fyllas på och bokas upp. Det är aktiviteter i massor mer eller mindre fram till jul.

I eftermiddag är det dags för Isabels första kvartssamtal och eftersom jag inte förväntar mig några tråkiga rapporter så har jag lovat henne hamburgare i stan och biobesök ikväll.

Sofia är hos farmor och farfar och Rickard är på jobbresa så det är bara vi två. Det skall bli kul. Hoppas nu bara filmen är bra. Vi skall se Tintin på Royal.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...