tisdag, januari 11, 2011

... bröd och skådespel

Jag trodde verkligen efter att jag fått halsfluss att nu måste det vara slut på sjukdomarna i vår familj.

20110107_d5img010

Då får Isabel urinvägsinfektion.

Skall det aldrig ta slut?

Men! Ikväll skall jag roa mig litegrann. Efter jobbet åker jag till Danmark och ser genrepet på Wicked i Köpenhamn.


Min moster jobbar i kostymateljen som skräddare och har sytt några av kläderna till föreställningen och hon har arrangerat inköp av biljetter till mig, sig och min mor.

Mor och jag tar tåget över och vi skall äta tillsammans med mostern innan föreställningen.

Rickard och jag såg Wicked på Broadway i september och jag kan det engelska librettot utantill så det skall bli kul att se och höra föreställningen på danska.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...