torsdag, november 25, 2010

Dramatik

Jag hade the best intentions att gå upp och sy klart gardinerna igår kväll, men det var 17 grader varmt där uppe så jag kände inte riktigt för det.

Isabel "tappade" sin åttonde tand igår. Den har varit lös hur länge som helst men igår satt den verkligen snett och det var öppet in under den så Rickard tog tag om den med en bit papper och ryckte ut den.

Isabel var itne så road av det men när den väl var ute tyckte hon det var ganska skönt.

Hon ville gärna behålla sin tand så det skrevs en lapp till tandfen med en försikti önskan att få en peng men ändå behålla tanden.

I morse kom hon ner till mig och grätt och sa att tandfen inte ville ge henne en peng och att det var så orättvist.
Efter lite tröst där jag "lovade" ringa tandfen och fråga what the deal is lugnade hon ner sig lite.

Jag tyckte det var konstigt att inte den andra parental uniten hade fixat det igår när han fixade lappen så jag tog en titt på Isabels rum och hittade tandfens peng under lappen!

Lycka!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...