fredag, oktober 08, 2010

Fredagsplaner

Äntligen fredag!

Idag slutar jag halv två och skall in till stan med Systrarna Bus. Isabel ville så gärna in till stan och fika igår efter vi hämtat Rickard på jobbet, men med mat i bagaget och klockan pekandes på kvart över 5 fanns det inte riktigt tid.

Jag lovade istället fika i dag och inköp av nya vinterskor till Isabel.

Hon har bara två par jeans som hon kan använda så det får bli inköp av ett eller två par sådana. Hon behöver också leggings/strumpbyxor.

Rickard skall också sluta tidigare så han möter oss i stan och skall sedan ta med flickorna hem eftersom jag skall till en fd kollega (som pensionerat sig) och äta middag.

ISabel är bjuden på filmkväll hos en kompis och Rickards bror skall komma hem och hålla honom sällskap efter flickorna lagt sig.

Jag tänkte mig också ett besök på Cervera för att titta på grytor och kökssaker. Inte för att jag behöver fler, men jag skulle verkligen vilja ha en Le Creuset till. Jag köpte en i vintras på 4 liter och har använt den även till pasta och potatis och har kommit fram till att en lite mindre hade kanske kunnat komma till användning.

Jag önskar mig också en extra blandskål till min KitchenAid-maskin.

Det får nog bli en önskelista på bloggen snart.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...