torsdag, september 02, 2010

Stort äpple

I morgon vid denna tiden är jag på väg över sundet med Rickard till Kastrup för vidare resa till New York.

Jag har aldrig någonsin varit i USA så det skall bli så himla kul!.

Vi skall promenera runt i stan. Titta på en Broadway show. Träffa en gammal kompis jag aldrig träffat i verkliga livet. Äta en bagel och dricka Starbucks-kaffe.

Det blir en träff (på något sätt) med en avlägsen släkting för överlämnande av en liten grej jag köpt på nätet.

Åh, vad jag längtar.

Tjejerna skall vara hos farmor och farfar. Isabel går i skolan men Sofia skall vara hemma med dem hela tiden. Jag tror de får det hur mysigt som helst, även om Sofia åtminstone är lite avvaktande till hela idéen med att vi skall resa bort.

Jag kommer sakna dem så ofantligt mycket, men vi vill uppleva New York på ett sätt som de inte kommer vilja vara med om.
Därför får de följa med en annan gång. Hoppas det blir fler gånger.

1 kommentar:

Karin sa...

Men NU förstår jag bättre Rickards lilla extra glada leende i eftermiddags. Klart att ni längtar båda två. Tjejerna kommer att klara sig finfint, bara de får presenter!!

Ha det härligt!

Kram fr Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...