måndag, januari 18, 2010

Tillbaka?

Jag har skrivit ett tag på min andra blogg som är knuten till webshoppen jag startade i november.

Dock känns det lite kluvet med den bloggen.
- Jag kan inte vara lika personlig känns det som.
- Jag gillar inte sy-/handarbetesbloggar utan bilder, och jag vill inte lägga upp en massa bilder på saker jag gjort som inte är i tyg jag har i shoppen.

Så det får bli en ny runda här.

Om inte annat så för att öva upp mina fotokunskaper.

Sedan november har jag sytt två kjolar till flickorna (en var), två klänningar (samma här), en brödpåse, en julgransmatta till mamma (en kvar att göra till mig själv) och igår kväll kviltade jag klart glasunderlägg jag hade tänkt haft klart i julas.
Jag har strumpor påbörjade (skall stickas ikväll), ett par vantar jag börjat sticka och sedan rivit upp igen. Ett lapptäcke som jag fått för mig att jag skall handkvilta.

Så jag har verkligen att sysselsätta mig med. Inga fritidsproblem här inte.

Avslutar med lite bilder.

Sofia busar med sitt golvpussel på julafton

20091224_img010

Min stora Isabel, fatta att hon är 5,5 år!

20091224_img014

Jag menar - det här var ju bara någon vecka sedan:

IMG_1860

Och detta kan inte vara mer än ett par månader sedan?

rulle06_img011

1 kommentar:

Karin sa...

Kul att du är här också igen! Det är minsann svårt att fatta att ungarna vuxit så. Ses snart, ju!

Kram fr Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...