torsdag, augusti 20, 2009

Isabel piggar upp

I måndags ade jag en hemsk huvudvärk på eftermiddagen. Antagligen en kombination av för lite vatten och för lite kaffe.

Så på tisdagen när jag vaknade och fortfarande hade ont stannade jag hemma från jobbet.

Jag läste och vilade mig hela dagen och strax innan Rickard dök upp med flickorna somnade jag också.

När de kom hem försvann Isabel ganska omgående in på sitt rum. Efter en liten stund kom hon ut med detta till mig:

20090819_mob001

Ett fint kort med min initial på utsidan och en ledsen gubbe.

Inuti så det ut så här:

20090819_mob002

Rickard hade skrivit förlagan men hon hade själv kopierat bokstäverna till kortet och ritat en glad gubbe.

Det sista av huvudvärken försvann ganska omgående.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...