onsdag, maj 27, 2009

Illamående

Just det - glömde säga.

Isabel och Sofia kom bra överens i baksätet - så bra man kan förvänta sig av en 5-åring och en 2 åring (nästan i alla fall).

Dock klarade Sofia inte av baklänges åkande kombinerat med filmtittande.

Isabel fick se på Törnrosa på Rickards Asus när vi kommit av färjan i Puttgarden och Sofia fick se Greta Gris på min telefon.
Det fungerade i 3 avsnitt sedan lät det:

- Mamma! Sofia kräker!! från Isabel.

Det blev till att stanna på första bästa avfart (Neustadt in Holstein) och tvätta av kläder och stol samt flytta fram den i framsätet.

(På vägen hem slumpade det sig att det blev en kisspaus på exakt samma ställe som vi stannat för att sanera Sofia - konstigt)

1 kommentar:

hessleberga sa...

Tråkigt med Sofie, men hon växer förhoppningsvis ifrån det. Jag är fortfarande intresserad men kan tyvärr inte komma på onsdag. Kanske kommer nästa måndag. Vet inte riktigt om jag jobbar. Jag hör av mig till Dig.

Kram Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...