fredag, mars 27, 2009

Ofrivillig bloggpaus

Har haft ovanligt lite att säga på bloggen - både denna och andra ställen jag normalt uppdaterar på.

Vi har varit ovanligt mycket sjuka denna vinter och det känns tråkigt att det enda jag uppdaterade om var att vi var sjuka igen.

Nu är alla bättre och jag hoppas att våren som visade näsan i förra veckan skall komma igång ordentligt så vi kan sola ut alla virus och baciller vi burit på i vinter.

I helgen skall jag (äntligen) vara familjeledig. Jag fick 6 familjefria dagar i julklapp av Rickard och han fick 6 st av mig.
Egentligen skulle jag tagit ut min den 7e mars med saker kom emellan (både roliga och tråkiga) och nu känner jag att jag måste ta min dag för bara mig annars kommer det inte bli av.

Jag skall passa på att gå på Symässan i Malmö på förmiddagen och sedan fika, alternativt åka hem och försöka sy litegrann som jag tänkt jag skulle gjort de senaste 2 månaderna.

Karin frågade sig om man får skryta om sina barn - och jag tycker absolut att man får det. Om inte vi mammor/pappor skryter om våra barn, vem skall då göra det?

Så jag avslutar med en liten video på Sofia filmad på hennes 21-månadersdag.



Och för att inte favorisera något barn så kan ni här se tre bilder på Isabels skaparglädje - hon har blivit väldigt intresserad av att sy på sistone.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...