tisdag, januari 06, 2009

Tvättångest och internetångest

Idag kom vi äntligen ner i botten av tvätthögarna!

Det har inte hänt på säkert 1 månad känns det som. Men nu är allt tvättat och vikt - dock inte instoppat i garderoberna eftersom tjejerna somnat. Det är inte helt färdigt förrän då.

Nu kallar sängen eftersom jag skall upp tidigt imorgon och iväg till jobbet. Ingen lunch fixad. Istället en svag plan att ta långlunch och köra till lapptäckesaffären på Borrgatan och titta en gång till på hennes rea på jultyger. Vi behöver en fin julgransmatta och köper jag inte tyg nu kommer jag inte komma ihåg det i tid att göra en till nästa jul.

LiveJournal - min engelska bloggtjänst är lite turbulent just nu. Det känns lite nervöst. Jag har så många kul vänner där som jag inte sulle kunna hålla kontakten med om LJ försvinner. Usch.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...