tisdag, januari 27, 2009

Trolley-Dolly


Jag beställde en Trolley-Dolly på Nätet i torsdags, förra veckan. Den kom idag! Fantastiskt snabb leverans från UK.

Idag när jag handlade hade jag den med och jag tror jag redan kan säga att den kommer komma till användning. Påsarna var stora och rejäla och kändes verkligen tåliga. De skall klara av att bära 30 konservburkar utan att gå sönder sägs det.

Tanken är att man inte skall behöva köpa plastkassar i affären utan även en storhandling skulle få plats i de 10 nylonkassarna.
Kassarna är färgkodade så man kan lägga grönsaker och frukt i gröna kassar, mjölk i röda, frysvaror i blå - om man vill. Det finns två kassar med insydda fack för att bära hem PET-flaskor och 10 st nätpåsar till frukt och grönsaker.

Tänkte använda den igen nästa gång jag storhandlar och se om jag verkligen kan få plats med allt i kassarna.

Dessutom är den tjusig.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...