söndag, december 28, 2008

Uppdatering ..

6 månader senare ...

Som tidigare sagt - denna bloggen blir lite styvmoderligt behandlad. Vet inte riktigt var min röst finns om man så säger.

På min engelska blogg har jag ett par kontakter som jag vet läser mina inlägg och jag vet vad de är intresserade av att läsa.

Här har jag inga läsare (vad jag vet) och vet inte riktigt vad jag skall säga.

Julen har avklarats. Nästan. Vi firar nyåret med svärföräldrarna och Mannens syster C. Hon kommer med familjen på tisdag. Då blir det lite julklappsutdelning till Tösens och Lillasysters kusiner F och A.

Lillasyster har blivit stora damen. 18 månader och lite till. Hon pratar inte jättemycket, även om det blivit betydligt mer de senaste veckorna. Men hon sjunger mycket.
Blinka Lilla Stjärna är nog favoriten för tillfället.

Hon och Tösen har gått på dagis sedan i augusti och stortrivs. Skönt.

Jag har slutat på mitt jobb och började på ett nytt i oktober. Det känns fortfarande lite overkligt efter 12 år på BE. Men man vänjer sig.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...