söndag, december 28, 2008

Glad-listan #1

Idag är jag glad för mina fina tjejer. De driver mig till vansinne ibland men när de kramar varandra och #1 tar hand om #2 och visar henne hur saker funkar så blir jag alldeles varm i hjärtat.

Jag är också glad för att vårt kakförråd börjar sina efter julhelgen. (Mindre tacksam för orsaken till att det sinar är att jag ätit upp dem).

Jag är glad för att jag skall träffa en tjejkompis imorgon och fika en stund. Stickcafét börjar igen i morgon kväll och på tisdag skall jag träffa två andra tjejkompisar på middag.

Jag är glad att vi bor nära våra föräldrar så att #1 kan få sova över oplanerat hos farmor och farfar bara för att hon vill det.

Jag är glad att våra barn trivs så bra hos våra föräldrar att de vill sova över oplanerat.

Jag önskar jag kunde bli frisk igen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...