onsdag, april 23, 2008

Snabbuppdatering

Det här med blog är inte så enkelt - min engelska blog uppdaterar jag nästan varje dag men denna är lite styvmoderligt behandlad.

Lillasyster har blivit nästan 11 månader.
Tösen fyller 4 i juli.

Jag åker till England i maj för att hälsa på en kompis. Skall bli jättekul.

Jag har börjat sticka och jag syr lite mer än jag gjort tidigare.

Läsandet har fallit bort litegrann. Mest för att alla våra böcker fortfarande är nerpackade i lådor. Men också för att jag inte har tid att läsa på dagarna nu nör Lillasyster har börjat ta sig runt på egen hand.
Och jag lägger mig alldeles för sent för att orka läsa mer än en eller två sidor.

Vi får väl se vad som händer med uppdaterandet här - kanske jag kan komma igång igen. Kanske inte.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...