lördag, juli 22, 2006

Snabbspolat

Livet går vidare i 190.

Vi försöker just nu tåla oss inför byggstarten av vårt hus, som vi hoppas blir inom de närmsta veckorna.

VI har haft tre veckor semester och verkligen vunnit jackpot på vädret. Tre veckor av oavbrutet solsken och temperaturer upp emot 30 grader eller mer.

Bebisen, eler rättare sagt Tösen som jag nog får säga nu, har haft sommarlov från dagis och varit och badat på stranden.

På måndag skall jag och Tösen träffa en arbetskompis till mig och hennes dotter som är lika gammal som Tösen. Fika i Slottsträdgårdarna står på programmet.

Mina föräldrar är på väg hem från Tyskland som haft rekordvärmebölja just de dagar de var där. 40 grader i skuggan är inte min pappas idealväder.

Mina svärföräldrar skall flytta åt min mans bror imorgon och Mannen har erbjudit sin bärhjälp.
Tösen och jag åker nog till mina föräldrar och hälsar på tills bärandet är över. Vi får se.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...