tisdag, juli 19, 2005

Tillbaka på jobbet

Har ABSOLUT inget att göra på jobbet så jag skall ta ett par extra dagar semester.

Sedan tre veckor jobb till innan den "riktiga" semestern, och efter det skall jag byta tjänst. Jag känner mig som en förrädare. Jag - teknikern - skall bli säljare. Men å andra sidan har jag ju redan varit överlöpare ett par år efterosm jag jobbat på Marknadsavdelningen. (/ironin)

Den nya tjänsten kommer ge mig tre extra semesterdagar. Och eventuellt lite extra i lön. Sitter inte fel. Slipper troligtvis laga kaffe också eftersom lunchmatsalen ligger vägg i vägg. Bara fördelar.

Nya och nygamla avdelningskollegor också. Bara grabbar. Kan bli bra, jag är ju van sedan tidigare.

Tänkte testa Broccolis recept på äppelkaka ikväll. Med vaniljglass. Det kan ju Bebisen också smaka på.

Se på: Mythbusters (Sanning eller Myt) på Discovery Channel, varje vardag kl 20:00
Lyssna på: Depeche Mode - perfekt i sommarvärmen
Ät: Fetakräm med sesambröd och stark korv - lika bra som kvällsmat som frukost tydligen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...